Levering og returnering
1. Levering og Afhentning
-
Afsendelse: Alle ordrer afsendes inden for 1-4 hverdage. Jeg sender pakken til den pakkeboks nærmest dig.
-
Afhentning (Valby): Du kan vælge at hente din ordre i Valby. Jeg sender dig en mail, når din ordre er klar til afhentning. Når din ordre er klar, stiller jeg den foran min hoveddør med en seddel med dit navn på. Du kan hente den, når det passer dig.
2. Skade under Transport (Erstatningspolitik)
Jeg pakker din keramik forsvarligt, men skulle uheldet mod forventning være ude, så kontakt mig straks:
-
Kontakt: Hvis dit keramik er blevet skadet under transport, kontakt mig straks på mail: kamilla@lyngekeramik.dk.
-
Dokumentation: Vedhæft et foto af den skadede vare og den originale emballage.
-
Erstatning: Da alle produkter er unika og håndlavede, er det ikke sikkert, jeg kan erstatte med en identisk vare. I stedet aftaler vi, at du får beløbet retur, eller finder en lignende vare.
3. Returret (14 dages fortrydelsesret)
Du har selvfølgelig 14 dages fuld returret fra den dag, du modtager varen.
-
Meddelelse: Hvis du ønsker at returnere en vare, skal du sende en mail til kamilla@lyngekeramik.dk inden fristens udløb.
-
Returadresse: Varen sendes retur til:
Kamilla Maria Dahl
Blommehaven 35
2500 Valby -
Stand: Varen skal returneres i samme tilstand som modtaget (brug eventuelt den emballage, du modtog varen i).
-
Returfragt: Du betaler selv for returfragten.
-
Tilbagebetaling: Når jeg har modtaget varen og bekræftet, at den er i god stand, tilbageføres købsprisen.
Vigtigt: Undtagelser for returret Returret gælder ikke varer, der er lavet på bestilling eller er specialfremstillede.
Bemærk om Unika Håndværk
Da alt er håndlavet, har hvert produkt et unikt udtryk og kan have små variationer i farve, form og størrelse. Disse variationer er en del af keramikken charme og vidnesbyrd om den fordybelse, den er skabt med. De betragtes ikke som en mangel.